Офіційний сайт Ріпкинської ЗОШ №2 Субота, 23.06.2018, 17:54
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть наш сайт
1. Добре
2. Відмінно
3. Непогано
4. Жахливо
Всього відповідей: 34

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

- Як зберегти і предати нащадкам усі ті кращі надбання національної культури, що були виплекані українським народом протягом століть?

- Що треба зробити сьогодні, аби й завтра лунала народна пісня, не всихало життєдайне джерело народної мудрості і творчості?

- Які зусилля докласти, щоб створити таку атмосферу, аби молодь не цуралася національного спадку

Тільки осмисливши минуле,
пізнавши витоки своєї культури та історії,
можна й чітке зрозуміти сьогодення,
і уявити майбутнє.
Ось і вирішила дирекція школи
за активної допомоги вчителів та учнів,
їх батьків створити у школі
Етнографічну кімнату.

Саме етнографія справді приділяє багато уваги опису предметів і явищ народного побуту культури. Це важливо і дуже потрібно для науки, особливо в наш час, коли з ужитку зникають різні види традиційної культури.
Шкільний музей був створений з метою підвищення ефективності навчально-виховного процесу, розвитку пізнавальної та творчої активності учнів, формування в них навичок ціннісноорієнтовного ставлення до історико-краєзнавчої спадщини, прилу-чення до неї. Специфіка нашої етнографічної кімнати в тому, що характер і зміст її діяльності визначається педагогічною доціль-ністю, спроможністю школи забезпе-чити матеріальні умови зберігання речей і правильного їх використання.

 
Наша етнографічна кімната розпочала працювати з квітня 2003 року в рік 80-річчя створення Ріпкинського району.
Рідний дім, дорога батьківська хата, гостинна ласкава оселя… Як близькі і знайомі нам ці слова. Вони входять у нашу свідомість разом з материнським молоком.
Батьківська хата — це те, що завжди згадується, сниться, що ніколи не забувається і гріє теплом спогадів. Вона була світом наших предків, які тут народжувались, все життя працювали. Традиційна українська хата — воістину колиска нашого народу. З селянської хати пішли у світ видатні люди: Григорій Сковорода, Тарас Шевченко, Іван Франко, Олександр Довженко….


Робота шкільного музею організовується на основі поєднання самоврядування, самодіяльності учнівського колективу, основу якого складає музейний актив, а керівництво здійснюється представниками педагогічного колективу.
При зборі матеріалів для оформлення етнографічної кімнати, особливого значення надавалось зв’язку з місцевими умовами, краєзнавством, народознавством.
Опанування музейної реальності в її педагогічному аспекті — потреба часу. Наша школа — сучасна. Сучасна школа активно впроваджує новітні технології.
Побудова музейної експозиції — це приклад практичного втілення такої форми навчання і виховання, як метод проектів. Проектні технології спрямовані на стимулювання інтересу учнів до нових знань, розвиток дитини через розв’язання проблем і застосування їх у конкретній діяльності.

________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Архів записів

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018