Офіційний сайт Ріпкинської ЗОШ №2 П`ятниця, 22.02.2019, 07:41
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Наше опитування
Кращий кабінет школи
1. Географії
2. Біології
3. Інформатики
4. Англійської мови
5. Української мови
6. Образотворчого мистецтва
7. Зарубіжної літератури
8. Спортзал
9. Автосправи
10. Фізики
11. Хімії
12. Музики
13. Трудового навчання
Всього відповідей: 56

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

- Як зберегти і предати нащадкам усі ті кращі надбання національної культури, що були виплекані українським народом протягом століть?

- Що треба зробити сьогодні, аби й завтра лунала народна пісня, не всихало життєдайне джерело народної мудрості і творчості?

- Які зусилля докласти, щоб створити таку атмосферу, аби молодь не цуралася національного спадку

Тільки осмисливши минуле,
пізнавши витоки своєї культури та історії,
можна й чітке зрозуміти сьогодення,
і уявити майбутнє.
Ось і вирішила дирекція школи
за активної допомоги вчителів та учнів,
їх батьків створити у школі
Етнографічну кімнату.

Саме етнографія справді приділяє багато уваги опису предметів і явищ народного побуту культури. Це важливо і дуже потрібно для науки, особливо в наш час, коли з ужитку зникають різні види традиційної культури.
Шкільний музей був створений з метою підвищення ефективності навчально-виховного процесу, розвитку пізнавальної та творчої активності учнів, формування в них навичок ціннісноорієнтовного ставлення до історико-краєзнавчої спадщини, прилу-чення до неї. Специфіка нашої етнографічної кімнати в тому, що характер і зміст її діяльності визначається педагогічною доціль-ністю, спроможністю школи забезпе-чити матеріальні умови зберігання речей і правильного їх використання.

 
Наша етнографічна кімната розпочала працювати з квітня 2003 року в рік 80-річчя створення Ріпкинського району.
Рідний дім, дорога батьківська хата, гостинна ласкава оселя… Як близькі і знайомі нам ці слова. Вони входять у нашу свідомість разом з материнським молоком.
Батьківська хата — це те, що завжди згадується, сниться, що ніколи не забувається і гріє теплом спогадів. Вона була світом наших предків, які тут народжувались, все життя працювали. Традиційна українська хата — воістину колиска нашого народу. З селянської хати пішли у світ видатні люди: Григорій Сковорода, Тарас Шевченко, Іван Франко, Олександр Довженко….


Робота шкільного музею організовується на основі поєднання самоврядування, самодіяльності учнівського колективу, основу якого складає музейний актив, а керівництво здійснюється представниками педагогічного колективу.
При зборі матеріалів для оформлення етнографічної кімнати, особливого значення надавалось зв’язку з місцевими умовами, краєзнавством, народознавством.
Опанування музейної реальності в її педагогічному аспекті — потреба часу. Наша школа — сучасна. Сучасна школа активно впроваджує новітні технології.
Побудова музейної експозиції — це приклад практичного втілення такої форми навчання і виховання, як метод проектів. Проектні технології спрямовані на стимулювання інтересу учнів до нових знань, розвиток дитини через розв’язання проблем і застосування їх у конкретній діяльності.

________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Лютий 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728

Архів записів

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2019